Českému masu chybí propagace, a proto ho lidé příliš nekupují. Trpí tím i mnozí čeští zemědělci, zaznělo na diskuzi mediálního domu Economia. Ta se konala ve středu v Praze pod záštitou ministra zemědělství Mariana Jurečky.  

"Prodejci tlačí do zákazníků hlavně cenu, žádný původ a kvalitu. Spotřebitel nechce dostávat pouze informaci, že je zboží nejlevnější," řekl ministr, podle kterého českému masu chybí příběh. O ten sice dnes stojí jen menšina zákazníků, ale situace se může změnit, pokud se podaří spotřebitele vzdělávat. 

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se