Topmanažer a držitel ocenění Adman za celoživotní přínos české reklamě vyrůstal s rodiči v Německu, kam v roce 1968 emigrovali. V 90. letech odjel pracovně do Prahy, kde už zůstal.

Vzhledem ke svému povolání se obléká převážně formálně. Ve všední dny ho nepotkáte jinak než v obleku. Výjimkou je pátek, kdy mají zaměstnanci České spořitelny při volbě oděvu volnou ruku. To nejradši nosí džíny a košili. Osobní styl je v marketingu důležitým faktorem. "Většina lidí se stará nejen o image produktů a služeb značek, pro které pracují, ale zároveň si také dávají záležet na své vlastní imagi."

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se