V polovině loňského roku se mezi českými uživateli mobilní sociální sítě Snapchat začaly šířit zvěsti o jakési záhadné párty. Do poslední chvíle ovšem netušili, jaké je její téma, kam mají přijít nebo jaký zvolit dress code. Znali pouze datum. Všechny ostatní důležité informace se dozvídali až postupně pomocí nápověd, které jim organizátoři zasílali právě přes zmíněnou sociální síť.
Záhadná párty byla součástí cílené marketingové kampaně značky Jägermeister, o niž se postarala agentura TL5 Digital. A výsledek? Na akci propagovanou skrze jedinou sociální síť nakonec dorazila více než tisícovka uživatelů.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111