Pětadvacáté výročí je důvod k oslavě. Však také byla v Mladé Boleslavi pořádná, neboť ze Škody se po vstupu Volkswagenu stala hrdá automobilová značka, nejziskovější tuzemská průmyslová firma a největší český vývozce. Na spojení ovšem vydělaly obě strany. Vývojové práce, které si koncern v Česku zadává, by mu ve srovnatelné kvalitě za stejnou cenu sotva někde jinde udělali. Mnozí spokojení majitelé vozů značek Volkswagen či Seat pravděpodobně ani netuší, že to nejdůležitější, co v jejich autech je, tedy benzinový motor s převodovkou, vyrobily ve skutečnosti ruce mladoboleslavských dělníků. České obchodní zkušenosti a kontakty navíc zásadně pomohly celému koncernu prosadit se téměř ve všech zemích bývalého východního bloku, zvláště v těch slovanských.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 50 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111