Agentura CzechTrade loni pomohla českým exportním firmám získat zakázky v hodnotě 1,3 miliardy korun. Zájem českých firem o její služby se zvýšil o třetinu. Úspěšných případů bylo 122. Uvedl to generální ředitel agentury Radomil Doležal a znělo to jako líčení úspěchu.
Na tyto informace reagoval viceprezident Hospodářské komory Bořivoj Minář tvrzením, že zakázky ve výši 1,3 miliardy jsou vlastně naprostým neúspěchem. Šlo jen o 0,03 procenta celkového exportu, k čemuž byla podle Mináře zapotřebí "armáda úředníků".
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111