Jednačtyřicet procent slovenských absolventů se chce stát manažerem. Naopak z českých absolventů má podobné ambice pouhých 16 procent. Výsledky průzkumu společnosti Deloitte, který se zaměřil na očekávání absolventů vysokých škol, poměrně přesně trefují nejvýraznější rozdíl mezi Čechy a Slováky.

Řekne vám to každý personalista, který se pohybuje na česko-slovenském trhu. Slováci jsou ambicióznější, sebevědomější, odvážnější. Samozřejmě že ne všichni. Ale častá osobní zjištění potvrzují průzkumy. Ten od Deloittu, který ve svém velkém porovnání Čechů a Slováků použila kolegyně Markéta Fišerová, mimo jiné říká, že šest z deseti slovenských absolventů je ochotno se za prací odstěhovat do zahraničí. Čechů s podobnými ambicemi je výrazně méně.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.