Před revolucí bylo typické mléko v plastových sáčcích. Bylo sázkou do loterie, zda se vám onen pytlík cestou z obchodu protrhne, nebo ne. V tašce cinkaly skleněné lahve (0,7 litru) s limonádami, malinovou a pomerančovou. Kdo byl hospodárný, kupoval sifonové bombičky. Malé obchody v ulici už byly pod tlakem nových supermarketů.

Po revoluci přišly nadnárodní řetězce. Oslněni západními značkami jsme nechali zkrachovat většinu pouličních prodejen. A pomstili se tak jejich kyselým prodavačkám. Teď na rodinné řeznictví zíráme jako na zázrak z nebes. S řetězci se vynořil i problém nízké kvality potravin. Tedy problém. Koho by zajímala kvalita, když je to tak levné, že.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.