Společnost ALO diamonds přichází na český a slovenský trh s novou značkou ALOve. Cílem je zpřístupnit šperky s drahokamy širšímu okruhu potenciálních zákazníků. Nová značka bude nabízet šperky převážně v cenové kategorii do 30 tisíc korun. "Co se ALOve týče, tak bychom v příštím roce chtěli v Česku a na Slovensku otevřít přibližně patnáct nových butiků. A budeme rovněž pokračovat v expanzi do Ameriky," říká Alojz Ryšavý, jehož společnost, kterou v Praze založil před dvaceti lety, ročně prodá šperky v hodnotě přesahující několik set milionů korun.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se