Marketingové oddělení automobilky Volkswagen zažívá horké dny. Skandál spojený s falšováním emisí u naftových vozů denně přiživují nové zprávy médií. Jen minimum informací přitom přichází z koncernu Volkswagen. "Na začátku se firma dost rychle neomluvila. Mohla by také více vysvětlovat, protože jinak se zbytečně objevuje řada spekulací," říká Jan Kučmáš, odborník na krizovou komunikaci z agentury AMI Communications. Příběh tak stále zůstává atraktivní pro média. Podle Radka Chalupy ze společnosti RCC Europe je na celkové hodnocení chování Volkswagenu v krizi ještě brzy. "Zatím však firma působí strnule a je de facto komunikačně ve vleku událostí," říká Chalupa. Přitom vedení automobilky vědělo o možném falšování emisí už od jara 2014. Firma tady měla dost času se na stávající situaci připravit.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Ačkoliv velké nadnárodní společnosti do svého mediálního obrazu investují miliardy, v krizové situaci často selžou.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.