Když manažer českého zastoupení Renaultu Milan Borský navštívil polského dealera, náhodou se zmínil o laxnosti českých dodavatelů nástaveb na podvozky užitkových aut. Polák, který měl shodou okolností právě na tyto přestavby firmičku, ihned vycítil příležitost. A tak zatímco dosavadní čeští dodavatelé měli pocit, že mají zakázky jisté, jejich polský rival svou dravostí a flexibilitou ovládl trh na severní Moravě a proniká dále do Čech. "Udělalo to na mě tenkrát ohromný dojem," říká Borský. "My jsme našim dealerům nakonec ani nemuseli nařizovat, aby s nimi navázali spolupráci; oni je svou nabídkou, profesionalitou a tím, že drží termíny, přiměli k tomu, že s nimi spolupracují úplně přirozeně. Ti Poláci jsou tak flexibilní, že českým firmám nedají šanci," popisuje.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111