Stojí za podobou log mnoha významných českých firem, mimo jiné třeba PPF, J&T nebo Zentivy. Má za sebou desítky prací, navrhuje loga nejen pro podniky, ale také pro společenské akce nebo veřejnou sféru. Michal Richtr tvrdí, že dobré logo dokáže znásobit obchodní úspěch. Je velkým propagátorem designu. Pořádal mezinárodní konference na téma firemního designu, je spoluautorem projektu Design a prosperita. Ten na konkrétních příkladech ukazuje, jak kvalitní firemní design pomohl zlepšit hospodářské výsledky.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 95 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111