Současné školy, které se vývojově zasekly v 19. století, už nejsou schopné připravovat děti na život v budoucnosti. Tvrdí to americký vědec John Moravec, který se snaží prosadit globální reformu vzdělávacího systému. Míra migrace na pracovním trhu se stále zvyšuje, což klade vyšší nároky na flexibilitu zaměstnanců. Školy by tak podle něj měly učit spíše univerzálně využitelným dovednostem než specializovaným znalostem.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • říká odborník na vzdělávání John Moravec. Podle něj by škola měla učit především univerzálním dovednostem

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.