Maminčin mazánek si vzal červené kecky, sehnal prachy, uvázal si kolem krku šálu a vyrazil do světa. Nebo: Pan Lelek není žádný dobrodruh, ale obyčejný kapitalistický turista. I takové reakce potkaly magazín České televize nazvaný Dobrodruh, jehož ústřední postavou je dosud neznámý cestovatel z Náchoda Adam Lelek. Ačkoli jejich kritický hlas zůstává skryt za přezdívkami uživatelů internetové Československé filmové databáze, nejsou nijak ojedinělé. Soudě podle ohlasů v internetových diskusích patří cestovatelský magazín mezi nejhorší pořady, které veřejnoprávní médium za peníze koncesionářů uvedlo v poslední době na televizní obrazovky.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111