Jedna akvizice za druhou. Tak lze popsat současný vývoj kolem tuzemského výrobce nealkoholických nápojů Kofola. K jeho tradičním značkám přibyla například slovenská Vinea nebo energy nápoj Semtex. Spanilou akviziční jízdu prozatím zakončila v letošním roce, kdy koupila slovinského výrobce minerální vody Radenska.
Ačkoli firma v uplynulém roce zvýšila zisk před zdaněním více než o 10 procent, její finanční ředitel Daniel Buryš přesto spokojený není. "Stále se nacházíme pod svým ekonomickým potenciálem," říká Buryš, který v dubnu obdržel titul Finanční ředitel roku.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111