Skřípající vozík, nekonečné fronty, unavené prodavačky - to jsou asociace mnoha lidí nerozlučně spjaté s nakupováním. S rozvojem technologií je ale pomalu nahrazují asociace nové - počítač a web. K běžným nákupním galeriím přibyly ještě galerie virtuální.
Kouzlu nakupování po internetu propadá stále více českých zákazníků. Není divu. E-shopy nabízejí příjemné benefity v podobě většího výběru zboží, často nižší ceny, a to vše bez nutnosti udělat jediný krok přes práh domova. Jen loni tak tuzemští kupující utratili po internetu 68 miliard korun a odborníci očekávají letos další růst. Značný podíl na zmíněných prodejích měla společnost Internet Mall, která provozuje jeden z největších e-shopů u nás - Mall.cz. Svoji silnou pozici na trhu si firma budovala přes 14 let.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111