V roce 1834 se třináctiletý Louis vydal na bezmála 500kilometrovou pěší túru z departementu Jura na úpatí Alp ve východní Francii do Paříže, města možností. Pouť, jež vyučenému malletierovi, výrobci kufrů, zabrala téměř dva roky, je mnohými považována za počátek období moderního luxusu.

Značka Louis Vuitton, kterou následně v pařížské Rue Neuve des Capucines založil, už léta dominuje žebříčkům nejcennějších módních značek světa. A přesto se dnes firma, stejně jako celý oděvní průmysl, bude opět muset vydat na cestu. Ta tentokrát nepovede podél Seiny, nýbrž skrze optické kabely on-line.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se