Facebook "přiškrcuje" firmy. Ještě nedávno experti na sociální média tvrdili: Kdo není na Facebooku, jako by nebyl. To stále platí, byť v mírně pozměněném znění: Kdo na Facebooku je, taky jako by nebyl, pokud si ovšem nezaplatí reklamu. Z nedávno zveřejněných čísel vyplývá, že Facebook ukazuje příspěvky stránek - které jsou pro firmy základním komunikačním nástrojem - pouhým dvěma procentům jejich fanoušků. Je to pořádný sešup oproti situaci zhruba před rokem, kdy toto procento bylo ještě dvouciferné. Facebook posílá firmám jasný vzkaz: Jestli chcete lajky, budete muset vytáhnout šrajtofli.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 60 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111