Tatra se musí inspirovat u firem, jako je výrobce autobusů SOR Libchavy či brněnský Zetor. Tvrdí to její ředitel Petr Karásek. Za vzorovou považuje i tvrdou restrukturalizaci Kamazu. "Když to dokáže ruský výrobce nákladních aut, proč by to nemohla dokázat Tatra? Jen se musí tatrováci přestat dívat do zpětného zrcátka," zdůrazňuje manažer, který poslal zaměstnance na "brigádu" do Vysokého Mýto, aby pomáhali v předvánoční špičce při výrobě autobusů Iveco a poznali, jak se pracuje jinde.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Kopřivnická automobilka dělala vždy všechno jinak než ostatní a spoléhala na originální, avšak drahá řešení. "To se musí změnit," říká generální ředitel společnosti Petr Karásek.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.