Tatra se musí inspirovat u firem, jako je výrobce autobusů SOR Libchavy či brněnský Zetor. Tvrdí to její ředitel Petr Karásek. Za vzorovou považuje i tvrdou restrukturalizaci Kamazu. "Když to dokáže ruský výrobce nákladních aut, proč by to nemohla dokázat Tatra? Jen se musí tatrováci přestat dívat do zpětného zrcátka," zdůrazňuje manažer, který poslal zaměstnance na "brigádu" do Vysokého Mýto, aby pomáhali v předvánoční špičce při výrobě autobusů Iveco a poznali, jak se pracuje jinde.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 95 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111