Nákupní horečka začala. V Americe ji tradičně odstartoval tzv. Černý pátek, kdy se obchodníci snaží - velmi úspěšně - přitáhnout zákazníky mimořádnými slevami. V prosinci utratíme za celou řadu zboží více peněz než v celém zbytku roku. Ovšem ne všechny firmy nutí své zákazníky kupovat nové výrobky. Výrobce oblečení Patagonia letos překvapil reklamou, ve které naopak své zákazníky přesvědčuje, aby jejich věci nosili co nejdéle, a když se zdá, že už dosluhují, aby je nevyhazovali, nýbrž si je zkusili opravit. Firma zároveň nabídla soupravu "šitíčka" na provádění oprav. Má to háček? Není levná - stojí 30 dolarů.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111