Vydal jsem se na autosalon v kalifornském Los Angeles, který potvrdil fakt, že evropské značky hrají důležitou roli i v USA. Možná ty americké a asijské dokonce zastínily. Bylo to cítit nejen z atmosféry, která tam panovala, ale i z řady zajímavých novinek. Kalifornie je stát autům zaslíbený. Na rozdíl od New Yorku, kde se nejlépe všude lidé dopraví pěšky nebo maximálně taxíkem, v L. A. je ježdění vlastním autem samozřejmostí. Navíc jsou zde bydlící lidé poměrně bohatí, a tak jsou tu oblíbené hlavně evropské luxusní značky, které mají punc kvality a výjimečnosti.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111