Vydal jsem se na autosalon v kalifornském Los Angeles, který potvrdil fakt, že evropské značky hrají důležitou roli i v USA. Možná ty americké a asijské dokonce zastínily. Bylo to cítit nejen z atmosféry, která tam panovala, ale i z řady zajímavých novinek. Kalifornie je stát autům zaslíbený. Na rozdíl od New Yorku, kde se nejlépe všude lidé dopraví pěšky nebo maximálně taxíkem, v L. A. je ježdění vlastním autem samozřejmostí. Navíc jsou zde bydlící lidé poměrně bohatí, a tak jsou tu oblíbené hlavně evropské luxusní značky, které mají punc kvality a výjimečnosti.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.