Šlapou jako hodinky. Řeč je o novinách a tvrdí to ředitel společnosti New York Times Co., která vydává stejnojmenný deník. "Dělat noviny je jako vyrábět švýcarské hodinky. Je to hodně náročné a všechno musíte udělat zcela správně. A když děláte švýcarské hodinky, nesmíte nikdy snížit kvalitu. Lidi by je prostě přestali kupovat," řekl Mark Thompson, bývalý generální ředitel BBC. V rozhovoru s izraelským deníkem Haaretz dodal, že po zavedení digitálního předplatného v roce 2011 se letos počet předplatitelů zvýšil o 40 procent na 740 tisíc. To pomohlo o pět procent zvýšit příjmy z celkového prodeje novin (na 45 milionů dolarů za čtvrtletí). Thompson se vyjádřil i k tomu, že čím dál více lidí "konzumuje" zprávy na Twitteru a Facebooku, kde si přečtou pouze titulek, případně krátké shrnutí. A samotný článek na zpravodajském webu pak už nenavštíví. "Twitter nabízí svačinu, my celé jídlo. A věříme, že hodně lidí se i v budoucnu bude chtít dobře najíst," řekl.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 60 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111