Nissan představil novou generaci svého modelu Qashqai. Auto, s jehož hláskováním mají mnozí zákazníci potíže, se za dobu své šestileté existence prosadilo jako prodejní trhák. Japonská automobilka se totiž chytře zaměřila na evropský vkus, a tak úspěch na sebe nenechal dlouho čekat. Z dvou milionů vyrobených aut se jich právě 1,5 milionu prodalo zde na starém kontinentu. Ostatně Qashqai je úspěšný i v Česku, nyní je ve svém segmentu pátým nejprodávanějším modelem. Není proto nic zvláštního, že premiéra nové generace byla s napětím očekávaná.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111