Noviny v krizi? Jak se to vezme. Britský deník Financial Times oznámil, že má nejvyšší prodaný náklad ve své historii. Vděčí za to prodeji "digitálního předplatného", který meziročně vzrostl o 24 %. V současné době platí za Financial Times na webu 387 tisíc čtenářů.

Šmírujete své bývalé partnery? Podle průzkumu Pew Research to dělá 24 procent internetových uživatelů. Šmírování je tak na vzestupu, v roce 2005 odpovědělo na tuto otázku kladně jen 11 procent. Ještě vyšší je toto číslo mezi uživateli internetových seznamek, tam přiznává pátrání po "bývalkách" a "bývalých" až 38 procent z nich. Roste i počet těch, kteří pátrají po informacích o těch, s kterými zrovna mají vztah. Čím to je? Odpověď je jednoduchá, zvětšily se možnosti a informací je dostupných více. Zatímco v roce 2005 se informace o lidech "googlovaly", dnes nabízejí mnohem lepší možnosti sociální média. Takže pozor, "někdo se dívá!"... A není to jen americká NSA.

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 50 % článku.

První 3 měsíce, pak 199 Kč měsíčně

S předplatným získáte

  • Web Ekonom.cz bez reklam
  • Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
  • Možnost ukládat si články na později
Nebo
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.