Každý nový nápad potřebuje včasnou zpětnou vazbu. Je také nutné pořádně přemýšlet nad tím, co děláme, a pro každou inovaci strhnout celý tým.

Na VIP eventu o inovacích, který organizovala IBM ve spolupráci s Fórem Hospodářských novin to řekl šéf pražské výzkumné laboratoře společnosti IBM Jan Kleindienst. Diskuse vycházela z výsledků celosvětové studie IBM C-suite 2013, podle níž se firmy chtějí nyní zaměřit na větší otevřenost vůči zákazníkům a na nové technologie.

To, jak je důležité poskytnout zaměstnancům prostor pro vymýšlení novinek, vysvětlil generální ředitel Českomoravské stavební spořitelny Vladimír Staňura. Podle něj je nutné dát svým podřízeným dostatečnou důvěru a možnost přemýšlet a pracovat samostatně.

Zbývá vám ještě 50 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se