New York a vozy taxi k sobě neodmyslitelně patří. Vyskytují se snad na každé pohlednici, na každém filmovém záběru města. Možná právě proto už tři roky zuří boj o to, kdo bude mít právo dodávat nové vozy pro taxislužby.

V roce 2011 vypsal starosta města Michael Bloomberg soutěž nazvanou "Taxi zítřka". Automobilky měly posílat návrhy a porota pak vybrala vítěze. Oproti očekávání se jím stala upravená dodávka Nissan NV 200. Ano, po městě, které až dosud bylo zvyklé hlavně na velké sedany Ford Crown Victoria, se měly začít prohánět minivany. Jejich výhodou bezesporu je spousta místa pro cestující. Od konce letošního října měla japonská automobilka začít dodávat své vozy. Všechny taxislužby dostaly z nařízení města povinnost odebírat vozy právě od ní.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.