Rekordní prodeje chytrých telefonů a rostoucí význam tabletů nutí stále více firem zajímat se o využití mobilních zařízení.

V tomto článku se blíže podíváme na dvě z nich:

  • využití mobilních zařízení pro podnikové aplikace
  • využití aplikací jako nabídky pro firemní klienty

Pokud se chceme mluvit o výhodách používání mobilních zařízení, musíme zmínit jeden z hlavních rozdílů, kterými se mobily a tablety liší od počítačů, a tím je konektivita. Samozřejmě, kromě lepší konektivity jsou tu i další vlastnosti - dotykové ovládání, vestavěný fotoaparát, kompas, gyroskop a další senzory.

To vše dotváří uživatelský zážitek, který stojí za obchodním úspěchem chytrých telefonů a tabletů. Dobrá mobilní aplikace by měla využívat alespoň některé z těchto zajímavých věcí.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se