Indonésan Hermawan Kartajaya je přední odborník na marketing, prezident Světové marketingové organizace, autor řady odborných publikací a strategických obchodních koncepcí a spoluautor knihy Marketing 3.0 - marketing pro 21. století. Napsal ji spolu s Philipem Kotlerem, jednou z největších světových autorit soudobého marketingu.

"Zákazník už není tím, komu chci něco prodat, ale je přítel, někdo, s kým se dá přímo komunikovat. A to je základní koncept marketingu 3.0, který jsem já poprvé představil Philipu Kotlerovi a teď je naše společná kniha přeložena už do 23 jazyků," říká Kartajaya v exkluzivním rozhovoru pro týdeník Ekonom, který s ním mluvil při jeho nedávné návštěvě České republiky a českého ministerstva zahraničí. Kartajaya je totiž i českým honorárním konzulem v indonéském městě Surabaya.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • radí firmám původce teorie marketingu 3.0 Hermawan Kartajaya, spolupracovník světového guru marketingu Philipa Kotlera

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.