I když to česká společnost Mamacoffee o sobě vlastně ani neví, dokonale naplňuje řadu principů marketingu 3.0. Řídí se zdravým rozumem, se zákazníky komunikuje napřímo přes sociální sítě, oslovuje především mladé, ženy a takzvané netizens - občany internetu - a má ambice měnit svět.

"Vycházíme z vlastního přesvědčení. Nejen z toho, že je třeba měnit kávovou kulturu v Česku, ale i z toho, že by se měl změnit přístup k pěstitelům kávy a obecně lidem v rozvojovém světě. Teorii marketingu 3.0 neznám, ale je hezké slyšet, že jsme v souladu s moderními ekonomickými a marketingovými teoriemi," říká obchodní ředitel firmy Aleš Masner. "Určitě souhlasím s tím, že ženy, mladí lidé a aktivní uživatelé internetu jsou i naší cílovou skupinou. Řekl bych, že na Facebooku nebo na Twitteru jsme, jak se říká, cool. Mladí lidé na náš přístup slyší, jde o generaci, která může a chce věci měnit a dá se na ní stavět," dodává.