Bylo slunné jaro roku 2009. Tedy alespoň v Kalifornii, kde jsem zrovna trávil několik týdnů, hlavně schůzkami s venture investory a zajímavými start-upy. Čerpal jsem inspiraci před založením Credo Ventures. Víceméně náhodnou epizodou byla moje návštěva jednoho z tehdy nejvíce sexy start-upů v Silicon Valley, společnosti Tesla Motors.
Pokud vám to jméno (zatím) nic neříká, jedná se o prvního výrobce plně elektrických aut na světě. Nejsem žádný ekoterorista, ale auta na elektrický pohon mě okamžitě dostala. Bylo to podobné vzplanutí, jaké vás může postihnout třeba s produkty Apple - okamžitá vášeň pro dokonalý design, spolu s posvátným respektem ke špičkové technologii a schopnosti smysluplně ji využít.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 60 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111