Když Lenka Doležalová Pavilková hledá slova, jimiž by popsala svůj recept na úspěch v byznysu, mluví o vůli a schopnosti vydržet i potřebě být ve správnou chvíli na správném místě. "Nesmírně důležitý je také drive," zdůrazňuje. Majitelku jedné z největších a nejúspěšnějších jazykových a vzdělávacích agentur v Česku angličtina živí, proto je symbolické, používá-li při popisu tajemství svého úspěchu anglické synonymum pro český výraz tah na branku nebo nadšení. Ostatně anglická slova má její agentura i ve svém jméně: Channel Crossings. "Název vznikl spontánně, když jsme na živnostenském úřadě vyplňovali kolonku pro obchodní jméno," vzpomíná Lenka Doležalová Pavilková. "Mysleli jsme na překonávání kanálu La Manche a hranic."
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111