Automobilka Porsche představila novou generaci svého nejrychlejšího modelu Turbo. Jako každý model 911 také tento vyrazí na silnice s plochým šestiválcem uloženým vzadu. V jeho případě ho ale budou posilovat dvě turbodmychadla, která jsou navíc obdařena proměnlivou geometrií lopatek. To znamená, že pohonná jednotka dokáže vyprodukovat výkon 520 koní. Bude ale existovat i silnější varianta zvaná Turbo S s výkonem 560 koní. Síla se na všechna čtyři kola přenáší pomocí systému s vícelamelovou mezinápravovou spojkou. Zadní kola se navíc umějí natáčet. Do rychlosti 50 kilometrů za hodinu se otáčejí proti směru zatáčení předních, a to až do úhlu 2,8 stupně. Nad 80 kilometrů v hodině se pak otáčejí stejně jako ta přední. Porsche tvrdí, že to zvýší manévrovatelnost vozu v nízkých rychlostech a zlepší jízdní vlastnosti ve vysokých rychlostech. S podobným systémem se už chlubil třeba Renault, který ho nasadil na některé verze svého modelu Laguna Coupé. Během testu se ukazovalo, že auto velmi dobře zatáčí. Pokud se něco takového objeví na palubě Porsche, dá se očekávat, že poskytne ještě lepší řidičské zážitky než kdykoli předtím. Ono se ostatně stačí podívat do tabulek. Porsche 911 Turbo zrychlí z nuly na stovku