Třicátník Tomáš Čupr není typickým internetovým podnikatelem. Dokonce je na tuto komunitu v Česku alergický. "Vypěstoval jsem si vůči těmto lidem určitou zdravou averzi. Je jich asi sto nebo sto padesát, scházejí se na konferencích a mají pocit, že mohou do všeho mluvit a všechno komentovat. A přitom přehlížejí, že třeba jejich vlastní byznys má problémů víc než dost," říká.
Ale to je jen poznámka na okraj či na vysvětlení přestřelek, do kterých se Tomáš Čupr často pouští se svými kritiky v sociálních médiích. On sám tyhle slovní bitvy nebere nijak fatálně. "Oni se vyjadřují ke mně, já jim to vracím zpátky. Žádný velký problém," říká. A dodává: "Ti, kteří mě znají, vědí, že nejsem zlý ani arogantní člověk."
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111