Konzumenti médií přesouvají svůj zájem z tradičních na on-line média. Jsou pro ně rychlejší, snazší a hlavně levnější. Vyplývá to ze studie nazvané "Posun hodnot" společnosti Boston Consulting Group zpracované na zakázku firmy Google, která navazuje na podobný průzkum se srovnatelnými výsledky provedený loni v USA. Ze studií vyplývá, že zatímco Američané používají ke konzumaci médií v průměru 2,9 zařízení připojených k internetu (tedy například stolní počítač, notebook a telefon), Evropané jsou nepatrně pozadu - ti mají v průměru 2,4 zařízení. Neliší se však v oblibě médií vytvářených uživateli, tedy například Facebooku, YouTube nebo Twitteru.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.