Konzumenti médií přesouvají svůj zájem z tradičních na on-line média. Jsou pro ně rychlejší, snazší a hlavně levnější. Vyplývá to ze studie nazvané "Posun hodnot" společnosti Boston Consulting Group zpracované na zakázku firmy Google, která navazuje na podobný průzkum se srovnatelnými výsledky provedený loni v USA. Ze studií vyplývá, že zatímco Američané používají ke konzumaci médií v průměru 2,9 zařízení připojených k internetu (tedy například stolní počítač, notebook a telefon), Evropané jsou nepatrně pozadu - ti mají v průměru 2,4 zařízení. Neliší se však v oblibě médií vytvářených uživateli, tedy například Facebooku, YouTube nebo Twitteru.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111