Není to ani fotografie, ani video. Lépe řečeno, je to rozpohybovaná fotografie, případně několikavteřinové video. Řeč je o animovaném obrázku GIF, zkratka z anglického termínu "Graphics Interchange Format".
Najednou ho můžeme vidět všude. Na Facebooku, na blozích i na zpravodajských serverech. Určitě vám nějaký kousek také poslal někdo e-mailem. Nejčastěji jde o vtipná krátká videa či vizuální gagy, jejichž komický efekt se zesiluje opakováním dokola. A GIFy se objevují také v reklamě, což je důkaz toho, že jde o opravdový comeback.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111