Není to ani fotografie, ani video. Lépe řečeno, je to rozpohybovaná fotografie, případně několikavteřinové video. Řeč je o animovaném obrázku GIF, zkratka z anglického termínu "Graphics Interchange Format".

Najednou ho můžeme vidět všude. Na Facebooku, na blozích i na zpravodajských serverech. Určitě vám nějaký kousek také poslal někdo e-mailem. Nejčastěji jde o vtipná krátká videa či vizuální gagy, jejichž komický efekt se zesiluje opakováním dokola. A GIFy se objevují také v reklamě, což je důkaz toho, že jde o opravdový comeback.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.