Facebook už není cool. Alespoň mezi nejmladšími uživateli. Čím dál více se potvrzuje trend, že teenageři už nejsou z nejoblíbenější sociální sítě zdaleka tak "na větvi" jako dříve. Nová data pocházejí ze studie investiční banky Piper Jaffray, která dvakrát ročně zkoumá vztah právě teenagerů k nakupování. Více než polovina potvrdila, že sociální sítě hrají významnou roli při rozhodování o tom, co si koupit (53 procent u dívek a 52 procent u chlapců), mění se však preference u konkrétních služeb. Facebook zůstává nejpopulárnější, trend je však značně nepříznivý. Tuto síť letos označilo za svoji nejoblíbenější pouhých 23 procent respondentů, to je o 9 procentních bodů méně než loni. Naopak obliba neklesá službám jako Twitter, Instagram či Pinterest. Proč teenageři přestávají milovat Facebook? Asi částečně proto, že se stává příliš "mainstreamovým". Jsou tam jejich rodiče a často i prarodiče. Koho by to bavilo?

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.