Po tabáku přichází na řadu kosmetika. Reklama nemá slibovat nesplnitelné a lhát. Evropská komise proto nyní připravuje nový předpis, který má zabránit tomu, aby výrobci slibovali v reklamách nereálné účinky kosmetických výrobků.

Komise chce regulovat ale i obrazový doprovod reklam - ty už nemají napříště ukazovat také snímky či záběry, ze kterých by mohli mít spotřebitelé mylnou představu o působení kosmetických přípravků.

Jak píše Frankfurter Allgemeine Zeitung, příprava nové regulace je už daleko. Po schválení Evropským parlamentem, které by mělo proběhnout na konci května, by následně měla nová pravidla začít platit. 

Zatím jste si přečetli 30 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Víte, že…

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod

  • nezobrazují se jim reklamy
  • mohou odemknout obsah kamarádům
  • mohou prohlížet online archiv
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.