Jak ukazují nejrůznější studie, čeští uživatelé využívají internet k nákupům rádi: 76 procent nakupujících v Česku před nákupem hledá na internetu, každý třetí český internetový uživatel již on-line nakoupil. A to vše se bude s trendem chytrých mobilů a tabletů ještě násobit. Mám radost, že si to podle všeho u nás začínají částečně uvědomovat i malé a střední firmy, alespoň to ukazuje studie "České firmy na internetové vlně", kterou v březnu zveřejnili český Google, agentura Millward Brown a Asociace malých a středních podniků a živnostníků. Výzkum ukazuje, že tři čtvrtiny drobných až středních firem považují internet za nástroj vhodný pro získávání nových zákazníků.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111