Loni "zboural" konferenci Webexpo svoji přednáškou "Jak být slavný, i když neumíte nic". Ve skutečnosti toho umí celkem dost, a dokazuje to už dlouhé roky. Ale svého druhu celebritou se stal až v době Facebooku a Googlu.
Marek Prchal je jedním z těch, kteří před pár týdny stáli za projektem časopisu Agenda. Týdeník přebírající texty z ostatních médií a z webu vzbudil velký rozruch. Vydával ho velký pražský mediální dům, po dvou číslech však projekt zastavil.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111