Zatímco prodej nových aut loni stagnoval a dovoz ojetých se citelně propadl, největší česká společnost provozující autobazary výrazně zvýšila prodej. Napomohlo tomu i vzkříšení značky Mototechna, která prodává téměř nová auta se zárukou. A také to, že už i firmy a živnostníci na nákupu aut šetří a nevybírají si jen mezi novými.
Řízení firmy loni trochu překvapivě převzala po zakladateli společnosti Anthonym Dennym nová generální ředitelka Karolína Topolová. Žena to v mužském světě nemá jednoduché, ale v dětství si hrála s autodráhou, má za sebou práci personální ředitelky a zvládnout současnou funkci jí pomáhá obor, který vystudovala - vzdělávání dospělých.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111