Jak jinak by měla žena začít sloupek než nakupováním? Nesmějte se, nebude to o zkoušení šatů ani vybírání ledničky. I když vlastně taky. Fascinuje mě, jak internet a zejména vyhledávače nakupování změnily. Když jste šli do obchodu před 20 lety, hledali jste poučeného prodavače. Potřebovali jste se o výrobku co nejvíce dozvědět. Dnes je to často naopak, kupující ví o vyhlédnutém výrobku více než prodavač. A není to proto, že by prodavači byli méně proškolení. Důvodem je internet a jeho vyhledávače.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111