Když jste manažer, máte v kapse BlackBerry. Ale kde jsou ty časy, kdy tohle platilo? Před pár lety ceněná značka se hlavně zásluhou nástupu iPhonu a jeho konkurence propadla téměř do bezvýznamnosti. Minulý týden se pokusila kanadská firma o povstání z mrtvých anebo polomrtvých, ať jsme korektní. Za prvé se přejmenovala na BlackBerry (kdo si měl pamatovat její předešlý název Research in Motion?) a představila dva nové modely, Z10 a Q10. Recenzenty zaujal zejména ten první, který nemá klasickou klávesnici, nýbrž pouze velký dotykový displej. Že by trochu zpozdilý pokus zkřížit ostružinu s jablkem?

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.