Na počátku byli tři - to když se v roce 1991 bývalý pracovník farmaceutického podniku Lachema Eduard Hájek rozhodl jít vlastní cestou a spolu s dalšími dvěma kolegy založil společnost Medicom International. Firma začala s kanceláří "v paneláku". Hájek se společníky měl sice v oboru nějaké zkušenosti, ale v novém tržním prostředí mu většina z nich byla k ničemu - pojmy marketing a trh socialistická ekonomika neznala. Ale sázka na osamostatnění Eduardu Hájkovi a spolupracovníkům vyšla. Po 20 letech tak mohou čeřit vody "blbé podnikatelské nálady" coby skoro čítankový pozitivní příklad úspěchu. Dnes má Medicom International místo původních tří lidí už přes sto zaměstnanců, tržby každoročně přesahují jednu miliardu korun.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.