Thomas Owsianski

Novým vedoucím marketingu společnosti Škoda Auto byl jmenován Thomas Owsianski (45). âÇőVe funkci vystřídal Axela Schrödera, který přebírá zodpovědnost za marketing společnosti Volkswagen v Brazílii. Před svým nástupem do Škody Auto pracoval Owsianski jako šéf marketingu pro automobilku Opel/Vauxhall. Předtím zastával různé vedoucí funkce v automobilkách General Motors a Ford.

EK50 20 Owsianski skoda arch

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.