Automobilka Škoda ustavičně vyhrává soutěže typu exportér roku či investor dvacetiletí. Za deset letošních měsíců se prodej škodovek zvýšil o 7,2 procenta. Jenže ten báječný růst se odehrává v Rusku, Indii a Číně, kde se prodávají hlavně auta z tamních závodů. Evropský trh padá a spotřebitelská důvěra v Česku taje jako sníh na jarním slunci. Úspěch Škody by přitom chtěla zopakovat rumunská Dacia, mimořádně levná auta nabídly firmy Peugeot a Citroën. České veřejné mínění je masírováno názory některých politiků a akademických ekonomů, že automobilky jsou k ničemu, neboť v nich nekvalifikovaní lidé montují cosi zbytečného: tyto podniky prý jen těží z dotací a brzy to tu stejně zavřou.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Škoda Auto bude evropské krizi čelit novými modely, říká člen představenstva společnosti Bohdan Wojnar. V příštím roce firma představí sedm novinek. Další zaměstnance však již masově nabírat nehodlá.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.