Když Ondřej Fryc rozjížděl svůj první internetový obchod Bilezbozi.cz, sám zákazníkům rozvážel ledničky a pračky ve starém, notně ojetém pick-upu. Po dvanáctiletém úsilí se mu z Netretail Holdingu, který vlastní nákupní galerii Mall.cz, podařilo vybudovat firmu s miliardovou hodnotou: při prodeji většinového podílu jihoafrické mediální skupině Naspers byl celý holding oceněn na přibližně 5,7 miliardy korun.

Ačkoli se jedná o největší transakci v dosavadní historii českého internetu, Fryc to za vrchol své podnikatelské kariéry nepovažuje. Sám sebe popisuje jako horolezce, který právě úspěšně zdolal šestitisícovku, ale ambicemi míří k vrcholu Mount Everestu. V holdingu i po změně většinového vlastníka zůstane v pozici generálního ředitele a netají se smělými plány na další expanzi. Z Mall.cz by podle jeho představ měl vzniknout druhý Amazon - nejsilnější hráč na poli internetového obchodu ve střední a východní Evropě.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.