Stav tuzemské dopravní infrastruktury je neuspokojivý a ani výhledově není mnoho důvodů k optimismu. To zaznělo hned od několika řečníků v panelové diskusi Institutu pro veřejnou diskusi k problematice dopravní infrastruktury. Zodpovědné úřady na to hodlají reagovat různými kroky. Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) se má například změnit na akciovou společnost, připomněl jeho šéf David Čermák.
Největším problémem tuzemských pozemních komunikací je podle vedoucího kanceláře pro EU v České spořitelně a člena NERV Petra Zahradníka technická zaostalost akcentovaná nedostatečným zastoupením silnic dálničního a rychlostního typu. Železniční doprava vykazuje stejné nedostatky, navíc není mnohdy efektivně využívána.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111