Bez ohledu na nástup levicových prezidentů a problémy kolem vlny znárodňování velkých podniků se český vývoz do latinskoamerických zemí dynamicky zvyšuje. Mnohé tamní vlády navzdory krizi investují značné prostředky do dopravní a energetické infrastruktury, nemocnic, škol, do rozvoje těžebního a zpracovatelského průmyslu. A s růstem životní úrovně se zvyšuje i zájem o spotřební zboží. Toho v posledních letech začaly využívat malé české podniky.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.