Ačkoliv je udržení nízkých nákladů v prostředí slabě rostoucí ekonomiky důležité, k odlišení se na trhu a zvýšení konkurenceschopnosti pomohu výrobním společnostem iniciativy zaměřené na inovace. Bohužel inovační obchodní strategie nejsou dostatečně podporovány adekvátními podnikovými procesy a informačními systémy, které jsou klíčovým nástrojem pro včasný vývoj nových nabídek založených na efektivní spolupráci a efektivních nákladech. Podle 60 % výrobních podniků existující ERP systémy nezvládají zejména optimalizaci rozhodovacích procesů nezbytnou pro dosažení provozní dokonalosti. Nejžádanější jsou podle výrobních podniků funkcionality ve stylu sociálních sítí, které umožňují realizovat včasná, přesná a informovaná rozhodnutí.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se