Pavel Kotyza se rozhodl, že si bude vydělávat nošením triček. Firmám, které mají o jeho služby zájem, nabídne i multimediální propagační servis. Natočí pro ně propagační video a zviditelňuje je prostřednictvím PR článků a odkazů na Facebooku a Twitteru.

"Chtěl bych, aby se na mně objevilo "obchod s psí výživou" i "krejčovská dílna"," říká v rozhovoru pro IHNED.cz.

Jak vás napadlo vzít si každý den na triko jednu firmu?

Když jsem byl v roce 2009 ve Státech, narazil jsem tam na tuhle věc. Začínal tam s tím tehdy člověk jménem Jason Stadler, který službu iwearyourshirt.com provozuje dodnes. Mně se to hned líbilo a řekl jsem si: "Tak tohle já musím zkusit." Koupil jsem si české domény nosimvasetriko.cz a pak už jsem jen čekal na ten správný moment.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se