Facebook vznikl jako místo pro komunikaci s přáteli, firmy jsou tam tak trochu navíc. Největšímu úspěchu se pak těší logicky stránky, které mají opravdové fanoušky, kteří obdivují, co firma či značka dělá (například Red Bull, Ferrari či MTV). Pokud vaše firma nepatří zrovna mezi oblíbené brandy, musíte si to nejcennější na sociálních sítích - pozornost - umět získat.

K tomu je zapotřebí naslouchat a reagovat. Není totiž nic horšího, než když znuděný správce profilu čistě z povinnosti dvakrát denně hodí na stránku odkaz na e-shop s "umělohmotným" popiskem: "Připravili jsme pro vás skvělou akci, ke každé objednávce nad 1000 korun dostanete dárek." Donutilo by vás to kliknout na "To se mi líbí"?

Zatím jste si přečetli 40 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Víte, že…

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod

  • nezobrazují se jim reklamy
  • mohou odemknout obsah kamarádům
  • mohou prohlížet online archiv
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.